۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۷:۰۰

علیرضا ذوالقدر:

آموزش اسکیت از سنین پایه اصفهان آغاز می‌شود

آموزش اسکیت از سنین پایه اصفهان آغاز می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: آموزش اسکیت از سنین پایه اصفهان آغاز می‌شود و در ارتباط با آموزش و پرورش، از دانش‌آموزان برای حضور در ورزش اسکیت دعوت به عمل می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذوالقدر ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های خود برای ارتقای سطح اسکیت استان اصفهان اظهار داشت: من در سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیاری برای ارتقای اسکیت استان اصفهان انجام داده‌ام و گزارش فعالیت من، فعالیت‌های انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده هیئت اسکیت استان اصفهان افزود:‌ برنامه‌های بسیاری برای افزایش سطح علمی مربیان این هیئت در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم که با برگزاری دوره‌های علمی متعدد، زمینه رشد علمی اسکیت استان اصفهان را فراهم کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با ارتباط با آموزش و پرورش، زمینه ارتقای اسکیت استان را فراهم کنیم و در این زمینه، استفاده از سنین پایه و آموزش آنها را مد نظر قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه جذب دانشجویان دانشگاه‌های اصفهان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که با ارتباط با دانشگاه‌ها، زمینه رشد اسکیت را فراهم کرده و به ارتقای علمی این ورزش منجر شویم.

ذوالقدر گفت: هدف اصلی استفاده از کارگاه‌های اسکیت، جذب اسپانسر برای رفع مشکلات مالی و تدارکاتی و ارتقای مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که با آماده‌سازی تیم‌های مختلف، به رشد اسکیت استان کمک کرده و با توجه به وجود قهرمانان بسیار در استان اصفهان، تشویق این قهرمانان و تجلیل از آنها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کد خبر 2248468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha